112Purmerend

Magnetron ontploft in woning Boezemkade

Purmerend – In een woning aan de Boezemkade is een magnetron ontploft waardoor er een kleine brand ontstond in de woning. Er was sprake van veel rook en er zijn geen gewonden gevallen.

De bewoonster schrok van het feit dat de magnetron in brand stond. Zij sloot de keukendeur, belde de brandweer en kon op tijd naar buiten komen. De snel ingeschakelde brandweer bluste de brand, maar kon niet voorkomen dat er rook- en roetschade ontstond in de woning.

Foto’s: Haico Kats – Haicokats.nl

Nieuws maken kost nou eenmaal geld. En gratis nieuws bestaat niet. Vond u dit een interessant artikel? Waardeert u ons als nieuwsmedium? Druk dan af en toe op onderstaande knop. 1x per week? 1x per maand? 1x per kwartaal? Gewoon waar u zich goed bij voelt! Zo stelt u ons in staat om nieuws te blijven maken voor iedereen! 

Klik hier om €2,50 te doneren Klik hier om €5,00 te doneren Klik hier om €10,00 te doneren

Gerelateerde artikelen

Wat u zegt

Back to top button
Open chat
1
Heeft u nieuws, foto's van gebeurtenissen of gewoon een vraag of opmerking? Geef het door aan de redactie van Regio Purmerend.