Brand in appartement Jaap van Praaghuis

Purmerend – Donderdagavond omstreeks half acht is aan het Rietgorsplein in Purmerend brand ontstaan in een aanleunwoning.

In een appartement van het Jaap van Praaghuis ontstond brand in de keuken. Toen de brandweer ter plekke kwam was de brand al grotendeels gedoofd.

De bewoonster moest naar het ziekenhuis worden gebracht vanwege rookinhalatie.

Foto’s: Inter Visual Studio / Stefan Roode

Regio Media TV

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Elke vrijdag om 12:00 uur in uw mailbox.

Laatst binnengekomen

Volg en vind ons leuk op Facebook

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*