Jaaroverzicht 2016 April

Wat gebeurde er in April 2016;

April (ook wel: grasmaand, paasmaand, eiermaand) is de vierde maand van het jaar in de gregoriaanse kalender, en heeft 30 dagen. In de oud-Romeinse kalender was het de tweede maand. De naam komt van het Latijnse woord aperire hetgeen openen betekent. Waarschijnlijk refereert het aan de groei van de planten en bloemen in de lente. Een andere theorie stelt dat de naam is afgeleid van een woord dat ‘tweede’ betekent, of van Aperta, een bijnaam van Apollon. (Bron: Wikipedia)

8% Purmerenders voelt zich ernstig eenzaam

Burgemeester sluit Club Theatro op de Koemarkt

Protestmars voor het Beusebos massaal bezocht ! (beeld verslag)

Nep pooier actief in Purmerend – In beeld bij SBS6 “Undercover in Nederland”

TWEE DODEN BIJ ZWAAR ONGEVAL

Theater de Purmaryn verwelkomt twee miljoenste bezoeker

Prullenbak “Bubble” Nederlandse primeur

Nieuws maken kost nou eenmaal geld. En gratis nieuws bestaat niet. Vond u dit een interessant artikel? Waardeert u ons als nieuwsmedium? Druk dan af en toe op onderstaande knop. 1x per week? 1x per maand? 1x per kwartaal? Gewoon waar u zich goed bij voelt! Zo stelt u ons in staat om nieuws te blijven maken voor iedereen!

Klik hier om €2,50 te doneren Klik hier om €5,00 te doneren Klik hier om €10,00 te doneren

Open chat
Heeft u nieuws, foto's van gebeurtenissen of gewoon een vraag of opmerking? Geef het door aan de redactie van Regio Purmerend.