Purmerend – Onlangs sloot Wereldhave Nederland een nieuwe huurovereenkomst met Bagels & Beans en C&A voor ’t Eggert in Purmerend. Met de komst van de horecazaak, is Eggert Center voorzien van een nieuwe speler in haar Food & Beverage (F&B) aanbod. Dit draagt bij aan de algehele Full Service Center strategie van Wereldhave. De terugkomst van C&A brengt Purmerend een winkel met een verrassende winkelervaring die het merk C&A combineert met een fijne service en een zeer sterke focus op collectie en duurzaamheid.
Bagels & Beans zal in de komende maanden haar deuren openen in Eggert Center. De nieuwe locatie van Bagels & Beans is 84 m² groot en heeft een terras van 80 m². De winkel zal gesitueerd zijn op de eerste verdieping van het winkelcentrum, gelegen aan het horeca- en speelplein waar meerdere horecaondernemers en -ketens gevestigd zijn.
Wereldhave over de komst van Bagels & Beans naar Eggert in Purmerend:
‘‘Wij zijn erg verheugd om deze horecazaak te mogen verwelkomen in Eggert Center. Bagels & Beans is zeer gewild onder het publiek en sluit daarbij scrupuleus aan op de behoeftes van de omgeving’’, aldus Kim de Munnik, Business Unit Manager bij Wereldhave Nederland.
C&A
C&A opent naar verwachting haar deuren op 1 mei 2023 in Eggert Center. Met 1.400 m2 nemen zij onder andere de ruimte van CASA over. Dit betekent dat C&A na ruim anderhalf jaar afwezigheid weer terug is in het centrum van Purmerend.
“Wij moderniseren een groot aantal winkels om onze nieuwe merkbeleving tot leven te brengen voor de klant, zo ook in Purmerend. De look en feel in Purmerend zal vergelijkbaar worden met die van de verbouwde filialen in Amsterdam, Den Haag en Haarlem. De nieuwe winkel wordt meer dan alleen een plek om te winkelen. Door fashion items, service en frisse designelementen samen te brengen, zorgen we voor verbinding en creëren we een omgeving waar klanten worden geïnspireerd en waar zij met plezier tijd in willen doorbrengen”, aldus Mieke van Groningen, Head of Omni-selling C&A Nederland.
Duurzaamheidsboodschappen zijn een terugkerend designelement in de vernieuwde winkels. De aandacht van de klanten wordt hiermee gevestigd op het grote aanbod van duurzamere kleding en de inspanningen van C&A op dit gebied.